Paşa Döner Bayilik Şartları Küçük bir imalathanede döner üretimi ile ticaret hayatına atılan “Paşa Döner”2009 Yılında ilk şubesini İstanbul’da açarak franchise şubeleşme sürecini başlatmıştır. Dönersan Döner Gıda AŞ “Paşa Döner” markası, temel felsefesini kalite, güven ve istikrar üzerine oturtmuş, Türkiye’ nin en büyüğü olma hedefi ile yola çıkmış, ticaret hayatında 11 yıllık süreyi geride bırakarak bugünlere süregelmiştir. Genç girişimcilerin bir araya gelmesi ile oluşturulan “Paşa Döner” markası bugün itibariyle,
  • 3.000m² kapalı alanda günlük 15 Ton döner üretimi yapan,
  • 1.500m² -40, -18 ve 0 Lojistik depolama alanı ile İstanbul başta olmak üzere Türkiye genelinde 160’ ın üzerinde farklı noktaya hizmeti sunan,
  • 100’ün üzerinde Çalışanı, üretim kapasitesi ve satış hacmi ile Türkiye genelinde sektörün lideri konumuna gelmiş,
  • “Paşa Döner” sağlıklı ve hijyenik üretimi, kalitesi, özel sosu, lezzeti ve %100 Tavuk budu sunan güvenilir ve öncelikli tercih edilen bir marka olmayı başarmıştır. Aynı zamanda,
  • “Paşa Döner” kalite, güven ve istikrar ile küçük yatırımcıya franchisse imkanı sunan ve alternatifi olmayan bir marka konumuna gelmiştir.
  • “Paşa Döner” sektörde sayısız Türkiye birincilikleri elde etmiş, ödüller almış, bugün itibariyle müşteri memnuniyeti %90’ nın üzerinde, her alanda açık ara lider bir marka olduğunu göstermiştir.
Küçük bir imalathanede döner üretimi ile ticaret hayatına başlayan “Paşa Döner” markası, 2009 Yılında ilk şubesini İstanbul’da açarak franchise şubeleşme sürecini başlatmıştır.  “Paşa Döner” markası Franchise sistemi içerisinde girişimci ruhuna sahip iş planı sahiplerine “Paşa Döner” markası altında Franchise şube hakkı vermektedir. “Dönersan Döner Gıda San. Tic. AŞ.” “Paşa Döner” markası, temel felsefesini kalite, güven ve istikrar üzerine oturtmuş, Türkiye’ nin en büyüğü olma hedefi ile yola çıkmış, ticaret hayatında 12 yıllık süreyi geride bırakarak bugünlere süregelmiştir.   “Paşa Döner” markası bugün itibariyle,  • 3.000m² kapalı alanda günlük 25 Ton döner üretim kapasitesine sahiptir.  • 1.500m² (-40, -18 ve 0) Depolama alanını ile İstanbul başta olmak üzere Türkiye genelinde 160’ın üzerinde farklı noktaya lojistik hizmeti sunmaktadır.   • 100’ün üzerinde çalışanı, üretim kapasitesi ve satış hacmi ile Türkiye genelinde sektörün lideri konumundadır.  • “Paşa Döner” sağlıklı ve hijyenik üretimi, kalitesi, özel sosu, lezzeti ile %100 Tavuk budu sunan güvenilir ve öncelikli tercih edilen bir markadır.  • “Paşa Döner” kalite, güven ve istikrar ile küçük yatırımcıya Franchise imkanı ve alternatifi olmayan bir iş planı sunan bir markadır.  • “Paşa Döner” sektörde sayısız Türkiye birincilikleri elde etmiş, ödüller kazanmış, bugün itibariyle her alanda açık ara lider konumda bir markadır.  “Paşa Döner” Franchising sistemi hukuki hak ve menfaatleri koruma altına alınmış “Paşa Döner” markasının oluşturduğu bir sistemdir. Bu sistemde kural ve kaideleri belirlenmiş sözleşme ile işin yapılma usul ve esasları çerçeveye bağlanmış, yatırımcısına markanın ve bu markanın oluşturduğu sistemi kullandırma imkanı sunan, belli disiplin ve karşılıklı desteği önceleyen, belirli bir bedeli ihtiva eden iş ortaklığıdır.   Bu sistem, Franchise bedelinin ‘’Dönersan Döner Gıda San. Tic. AŞ’’ banka hesabına yatırılması ile başlayarak, tam olarak Franchise sahibinin neye ihtiyaç duyacağı hususlarına cevap bulduğu, iş planının ayrıntılı olarak ele alındığı,  ortaklığın imza altına alınması ile birlikteliğimizin taçlandığı süreci kapsar. “Paşa Döner” Franchising sistemi ile başarılı bir iş planı hayal değildir.  Franchise Sahibi bu sistem ile;  1) Önceden standartlara bağlanmış teknik ekipmanları kullanabilme kabiliyetine kolayca sahip olur.   2) “Paşa Döner” markası ile ulusal ve uluslararası düzeyde çalışma imkanı bulur.  3) Tecrübe paylaşımı ve kolay eğitim alabilme imkanına sahip olur.  4) İş ortaklığının sağlamış olduğu sinerji ile teknik, mali ve ticari performansta başarı elde etme imkanı bulur.   5) Yatırıma dönüştürülen iş planı ile katma değer üretme hedefine kolayca ulaşılabilir.  6) Kurumsal yapı, marka ve sistemin gücü altında tanıtım, reklam gibi bireysel maliyetlerin önüne geçilir. 7) Yatırımcılar açısından önem arzeden depolama, lojistik, operasyonel yönetim maliyetlerini minimize edebilme olanağı sunulur.   8) Girdi maliyetlerini analiz edebilme, yatırımın dönüşümünü kolayca planlama imkanı bulur.  9) Esnaf aidiyeti, ticari ahlak, tecrübe ile liyakatı uhdesinde barındırma imkanı sunulur.   10) Sürekli arge, sürekli know-how paylaşımı imkanı elde eder.  
Kuruluş Yılı Bayi Sayısı İsim Hakkı Bedeli Kurulum Maliyeti

2009

160

--

60.000 DOLAR