Dilim Börek Bayilik Şartları
Lezzet Hikayemiz Dilim Börek 2003 yılında başladığı lezzet yolculuğuna devam etmektedir. 2015 yılından itibaren Payna Grup bünyesine katılan Dilim Börek, Avrupa ve Anadolu Yakasındaki lezzet duraklarında, eğitimli ve tecrübeli kadrosu ile müşteri memnuniyetinde kusursuzluğu hedeflemektedir. Geleneksel lezzetleri, birinci sınıf ham maddelerle ve doğal yollarla katkısız üreterek müşterileriyle buluşturan Dilim Börek; markayı devamlı yenilenme ve kaliteyi artırma yönünde desteklemektedir. 2009 yılının Haziran ayında 444 4 356 (ALODLM) lezzet hattıyla alanında bir ilk olmayı başaran Dilim Börek, ücretsiz adrese teslim hizmetiyle çalışmaktadır. 2011 yılından itibaren, üretimini BRC standartlarında tasarlanan teknolojik tesislerde gerçekleştiren Dilim Börek; su böreği, kol böreği çeşitleri, baklava çeşitleri, zengin kurabiye menüsü, yaprak sarma ve mantı gibi ürünleriyle müşterilere, Türk damak tadının vazgeçilmez geleneksel lezzetlerini sunmaktadır. 300’ün üzerinde çalışandan oluşan ve yönetim kadrolarından üretim elemanlarına kadar, baştan sona dinamik bir ekiple hizmet veren Dilim Börek; Ar-Ge faaliyetleri, sürekli geliştirilen lojistik departmanı ve yenilikçi bakış açısıyla, dünya trendlerini takip eden bir kurum kültürüne sahiptir. Vizyonumuz Dilim Börek, hızla gelişen gıda sektöründe %100 müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, her alanda verilen hizmet kalitesini artırmayı amaçlar. Kısa dönemde İstanbul’da ve Anadolu’da franchise ağını büyüterek Türkiye’nin Börekçisi olmayı ve uzun dönemde geleneksel lezzetlerle, dünyada bilinirliğini sağlamayı hedeflemektedir. Misyonumuz Kuruluşundan bu yana Dilim Börek, tecrübelerine her geçen gün gelişen günümüz teknolojisinin yeniliklerini katarak hizmet kalitesini artırmak. En kaliteli ürünleri en uygun fiyata müşterilere ulaştıran Dilim Börek tüketicilerin değişen ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak müşteri memnuniyetini en yüksek seviyeye çıkarmak.